Bezoekdag 6 augustus 2023

Beste bezoekers,

Eerst en vooral willen we jullie graag informeren over het programma van onze bezoekdag op 6 augustus 2023, evenals de prijzen voor de barbecue. Hieronder vind je alle details:

Vanaf 10:00 uur: Jullie zijn van harte welkom om het kampterrein te betreden. Dit geeft jullie de gelegenheid om rond te kijken, de sfeer op te snuiven en jullie kinderen nog eens goed vast te nemen of om ze te installeren.

Het adres van de boer is: Route de Bertrix, 6810 Chiny. De coördinaten van het kampterrein zijn 49.7069358, 5.3957013. Een specifieke wegbeschrijving en verdere info in verband met parkeerplaatsen voor bezoekdag volgen nog!

12:30 uur: Tijd voor de langverwachte barbecue! Hiervoor dien je je verplicht in te schrijven aan de hand van het inschrijvingsformulier. Bikke bikke bik, HAP HAP HAP! Herinnert u zich die lekkere geur? De geur die niet uit je kleren noch uit je haren gaat? Mmmmmmh. Voor de leden bieden we deze maaltijd gratis aan omdat deze maaltijd al tot het kamp behoort. Voor de bezoekers op ons kampterrein geven we volgende opties om uit te kiezen:

- 1 (vegi/)vleesje: €8

- 2 (vegi/)vleesjes: €10

- 3 (vegi/)vleesjes: €12

Naast de (vegi/)vleesjes zal er ook een buffet zijn met een ruime selectie pasta's en groenten, waar u onbeperkt van zal kunnen genieten!

Het bedrag van de inschrijving voor de BBQ moet op voorhand betaald zijn, anders is de inschrijving niet officieel en zal er geen (vegi/)vlees voor u voorzien worden. Dit kunt u doen via overschrijving naar het rekeningnummer: BE95 9799 5759 9058. De info voor de betaling kunt u ook aan het einde van de forms terugvinden.

15:00 uur: Na de maaltijd nodigen we jullie uit om deel te nemen aan een avontuurlijke activiteit. Jullie hebben de keuze tussen een dropping of een groot spel. Voor de dropping trek je best stapschoenen aan en kan het handig zijn je oriëntatiegevoel mee te nemen. Dit zal jullie met behulp van aanwijzingen een mooie tocht rond het kampterrein opleveren. Het grote spel biedt een leuke uitdaging waarbij samenwerking en strategie centraal staan. Kies de activiteit die jullie het meest aanspreekt en beleef een jeugdige middag!

17:00 uur: Het einde van de bezoekdag nadert, dus daar hoort een gezamenlijk eindformatie bij. We zullen dan de dag evalueren, hoogtepunten delen en afscheid nemen van elkaar.

We kijken er enorm naar uit om jullie te ontvangen op onze bezoekdag en eens te tonen hoe het scoutsleven eraan toe gaat. Mocht je nog vragen hebben over het programma, de BBQ of iets anders, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.