Informatie

Welkom op de infopagina van Scouts en Gidsen Vilvoorde. Wij zijn een bruisende scoutsgroep, opgericht in 1936 en ondertussen uitgegroeid tot de grootste jeugdbeweging van Vilvoorde. Elke zondag komen zo’n 150 Vilvoordse jongeren van 6 tot 18 jaar naar onze lokalen in de Faubourgwijk om samen te spelen, leren, ontdekken en op avontuur te gaan. Naast de wekelijkse vergaderingen gaan we in de zomer allemaal samen op kamp, waar we op avontuurlijke wijze slapen in tenten, zelf stellingen sjorren, eten maken en hele dagen ravotten in de Waalse bossen en velden.

Op deze pagina vind je alle info die je nodig hebt als (toekomstig) lid van onze scouts. Gebruik het menu aan de linkerkant voor meer informatie over onze wekelijkse werking, het aansluiten bij onze scoutsgroep, het uniform, de groepsadministratie en nog zo veel meer! Heb je nog vragen? Aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen!