Skoetefest (jaarlijks in maart)

Skoetefest is een alternatieve scoutsfuif in het oude ruiterijcomplex te Vilvoorde. Sfeer is waar het om draait en dit door een eclectische line-up samen te stellen van hip hop, dub tot EDM, house en techno verspreid over 3 podia. Door naar Skoetefest te komen, draag je je steentje bij aan het bouwen van onze nieuwe scoutslokalen.

Meer info: www.skoetefest.be

Brunch (in oktober)

Op 22 oktober 2017 werd voor de eerste keer een brunch georganiseerd in de Kruitfabriek in Vilvoorde. Samen met een veiling, gevolgd door een vrolijke, muzikale afsluiter met “Allez! Dansez!” werd het een zeer gezellige dag. Ook dit jaar zal de brunch opnieuw doorgaan.

Op 14 oktober 2018 werd er niet alleen naar de stembus gegaan, maar kon je opnieuw genieten van een heerlijke brunch. Dit jaar niet met een veiling maar met een heuse bingo.

Happy New Year Event (oudejaarsavond)

Reeds drie jaar organiseren we in de prachtige Spiegeltent in Vilvoorde een heus oudjaarsfeest. Een heerlijk viergangenbuffet voor jong en oud, een grandioos optreden van een hippe partyband, champagne om 24 uur en een spetterend dansfeest zorgen voor een knallende overgang van oud naar nieuw!

Meer info: happynewyear@scoutsengidsenvilvoorde.be