Skoetekafee 2018

Op vrijdag 9 maart vanaf 17u beginnen we al met de voorpret van Skoetefest op Skoetekafee. Dit is een scoutesk café met een uitgebreid aanbod aan speciaalbieren waar er tussen het drinken door wel eens naar de dansvloer kan geschuifeld worden. Skoetekafee vindt eveneens plaats in het Ruiterijcomplex en inkom is gratis.

We hebben ons uiterste best gedaan om een interessante bierkaart van maar liefst 14 bieren samen te stellen. Zo serveren we klassiekers als Duvel en Chouffe, maar zijn we ook heel trots dat we het lokale Zinnebir en het scoutsbier Hopper op de kaart kunnen zetten. Zware bieren zoals Westmalle, Waterloo, Rochefort en Cornet tripel zullen eveneens koud staan. Muziek wordt verzorgd door scoutssympathisanten die niet vies zijn van een plaat uit de goede oude tijd. DJ Raptor sluit af met een swingfeest van jewelste. Het zit in een scout z’n bloed om goede hamburgers te bakken. Dit zullen we dan ook doen op Skoetekafee, maar verwacht meer dan een simpele burger want ze zullen van een culinair niveau zijn!

U bent van harte welkom! Tot dan!