Akabe

Leeftijd:
Van 6 tot 18 jaar

Bij de scouts is er plaats voor iedereen, verschillen zien we als een plus. Scouting is nagenoeg de enige jeugdbeweging met een aanbod voor kinderen en jongeren met een handicap. In onze groep is Akabe een specifieke tak, bij andere groepen doen ze gewoon mee met de andere takken. Er zijn ook aparte groepen met een aanbod op maat. Akabe wil zeggen: "Anders KAn BEst".

Leiding

Emma Cauwenbergh (dartele drongo)
GSM: 0468 10 89 82

Mona Marievoet (goedmoedige golden retriever)
GSM: 0468 27 59 40

Jente De Waele (warmhartige spreeuw)
GSM: 0488 63 73 99

Marilia Viana Bravo (flamboyante zebra)
GSM: 0489 63 73 99

Nieuws

Voor zij die nog net iets te jong zijn maar wel al eens willen proeven van een stevig feestje wordt er vlak voor Skoetefest nog Skoetekadee voorzien.

Ze zijn er! Vanaf dit weekend kan je in exclusieve voorverkoop de nieuwe sweaters en T-shirts ten voordele van 'Scouts en Gidsen Vilvoorde bouwt' kopen.

Nu het koud wordt kunnen we allemaal wel wat extra vitamientjes gebruiken. Daarom verkoopt Akabe, ondertussen al met wat meer, deze zondag overheerlijke smoothies aan de lokalen!